Vi stänger detta då allt är löst nu. Skulle något problem kvarstå, ta kontakt med vår support så hjälper vi er.
We are closing this as everything is resolved now. Should any problem persist, contact our support and we will help you.
Ändringar av mobilabonnemang gjorda under störningen är uppköade och kommer att genomföras.
Changes to mobile subscriptions made during the disruption are queued and will be implemented.
Detta är nu åtgärdat och det går att administrera mobilabonnemang i adminportalen: admin.dstny.se
This has now been fixed and it is possible to administer mobile subscriptions in the admin portal: admin.dstny.se
För tillfället är det problem att administrera mobilabonnemang i vår adminportal: admin.dstny.se. Tekniker felsöker detta med hög prioritet och vi återkommer med mer information om detta inom kort.
At the moment there is a problem administering mobile subscriptions in our admin portal: admin.dstny.se. Technicians are troubleshooting this with high priority and we will return with more information on this shortly.
Vi hittar din prenumeration och skickar en länk för att logga in för att hantera dina preferenser.
Vi har hittat din befintliga prenumeration och har mailat dig en säker länk för att hantera dina inställningar.
Vi använder din e-post för att spara dina inställningar så att du kan uppdatera dem senare.
Prenumerera på andra tjänster med hjälp av klockikonen på prenumerationsknappen på statussidan.
Du kommer inte längre att få några statusuppdateringar från Dstny Driftstatus, är du säker?
{{ error }}
VVi kommer inte längre att skicka några statusuppdateringar till dig om Dstny Driftstatus.