Pågående driftstörning dålig samtalskvalité // Ongoing service disruption poor call quality

Åtgärdat
Åtgärdat

Efter gårdagens problem har inga ytterligare samtal med liknande problematik uppmärksammats. Därmed avslutas denna störning.

Vi tackar för ert tålamod och förståelse.


Following yesterday's issue, no further calls with similar problems have been observed. Therefore, this disruption is now closed.

We thank you for your patience and understanding.

Avatar for Willem
Willem
Åtgärdas

Klockan 15:16 kunde vi bekräfta att samtalskvalitén återgått till normal funktion.

Vi beklagar det inträffade och de olägenheter detta kan ha orsakat.


At 15:16, we were able to confirm that the call quality had returned to normal functionality.

We apologize for the incident and any inconvenience this may have caused.

Avatar for Willem
Willem
Undersöks

Vi vill informera dig om en pågående driftstörning som påverkar telefoni.

Symptom: Vi har fått in rapporter om dålig samtalskvalité på samtal, vi håller på att undersöka detta med hög prioritering och återkommer med en uppdatering så snart som möjligt.

Beräknad åtgärdstid: Vi har ingen uppskattad åtgärdstid för tillfället.

Vi ber om ursäkt för det inträffade felet och arbetar aktivt för att åtgärda det så snabbt som möjligt. Vi återkommer med en uppdatering inom kort. Tack för ert tålamod.


We would like to inform you about an ongoing service disruption affecting telephony.

Symptoms: We have received reports of poor call quality and are currently investigating this with high priority. We will provide an update as soon as possible.

Estimated Resolution Time: We do not have an estimated resolution time at the moment.

We apologize for the inconvenience and are actively working to resolve the issue as quickly as possible. We will provide an update shortly. Thank you for your patience.

Avatar for Willem
Willem
Började kl:

Berörda komponenter
  • Operatörstjänster
    • Dstny