Pågående driftstörning Tele2 // Ongoing service disruption Tele2

Åtgärdat
Åtgärdat

Efter att ha övervakat trafiken under eftermiddagen kan vi nu bekräfta att den återgått till det normala.

Därför avslutar vi denna driftstörning.

Tack för ert tålamod och er förståelse.


After monitoring the traffic throughout the afternoon, we can now confirm that it has returned to normal.

As a result, we are closing this incident.

Thank you for your patience and understanding.

Avatar for Willem
Willem
Åtgärdas

Tele2s felavhjälpande åtgärder har gett positiva resultat, och vi ser att tjänsten nu fungerar som den ska för många av våra kunder.

Skulle man uppleva fortsatta problem, rekommenderar vi att ni kontaktar oss.


Tele2's corrective measures have had positive results, and we can see that the service is now working as it should for many of our customers.

If you continue to experience problems, we recommend that you contact us.

Avatar for Willem
Willem
Identifierat

Tele2 har genomfört flera felavhjälpande åtgärder men fortsätter att felsöka då störningen ännu inte är helt avhjälpt. Arbetet har fortsatt högsta prioritet och de arbetar löpande med att identifiera och åtgärda orsaken.

Vi återkommer med uppdaterad information så snart vi har mer att dela


Tele2 has carried out several corrective measures but continues to investigate the issue as the disruption has not yet been fully resolved. The work remains a top priority, and they are continuously working to identify and fix the root cause.

We will provide updated information as soon as we have more to share.

Avatar for Willem
Willem
Undersöks

Vi vill informera dig om en pågående driftstörning som påverkar kunder med Tele2 som operatör.

Symptom: Just nu kan kunder med Tele2 som operatör uppleva problem med inkommande och utgående samtal.

Beräknad åtgärdstid: Vi har ingen uppskattad lösningstid men felsökning pågår med hög prioritet.

Vi ber om ursäkt för det inträffade felet och arbetar aktivt för att åtgärda det så snabbt som möjligt. Vi återkommer med en uppdatering inom kort. Tack för ert tålamod.

--

We would like to inform you about an ongoing service disruption affecting customers with Tele2 as operator.

Symptoms: Customers with Tele2 as operator can experience problems with outgoing and incoming calls.

Estimated time for resolution: We currently have no estimated time for resolution but this issue is being looked at with high priority.

We apologize for the inconvenience and are actively working to resolve the disruption as quickly as possible. We will provide an update shortly. Thank you for your patience.

Avatar for Jonas
Jonas
Började kl:

Berörda komponenter
  • Operatörstjänster
    • Tele2