Pågående driftstörning ärendehantering // Ongoing service disruption ticket management

Åtgärdat
Åtgärdat

Vår levernatör har åtgärdat problemet och vi kan nu se inkommande mail igen.

Inskickade mail ligger i kö och kommer att besvaras så snart som möjligt.

Tack för ert tålamod!


Our supplier has resolved the issue, and we can now see incoming emails again.

Submitted emails are in queue and will be responded to as soon as possible.

Thank you for your patience!

Avatar for David
David
Undersöks

Vi vill informera dig om en pågående driftstörning som påverkar vårt ärendehanteringssystem.

Symptom: Inkommande mail till våra supportadresser kommer inte in i vårt system.

Beräknad åtgärdstid: Vi har inte fått en uppskattad åtgärdstid från vår leverantör. Men de arbetar på det med högsta prio.

Ni når alltid vår support på 010 410 50 00.

Vi ber om ursäkt för det inträffade felet och arbetar aktivt för att åtgärda det så snabbt som möjligt. Vi återkommer med en uppdatering inom kort. Tack för ert tålamod.


We would like to inform you about an ongoing disruption affecting our ticket management system.

Symptoms: Incoming emails to our support addresses are not being received in our system.

Estimated resolution time: We have not yet received an estimated resolution time from our provider. However, they are working on it with the highest priority.

You can always call our support on +4610 410 50 00.

We apologize for the inconvenience and are actively working to resolve the issue as quickly as possible. We will provide an update shortly. Thank you for your patience.

Avatar for David
David
Började kl:

Berörda komponenter
  • Integrationer
    • Ärendehantering